روزنامه کلمه سبز از امروز روی پیشخوان مجازی

۲ مرداد ۱۳۹۶

کلمه – گروه سیاسی:
٢٣۵٠ روز؛ روزشماری که دیگر برای خودش عمری است. بله! ٢٣۵٠روز پیش بود که ارتباط مردم با سه همراه خود قطع شد. در تصمیم حاکمیت برای حصر و تداوم آن میتوان دهها بهانه و توجیه آورد اما خلاصه ی کلام و تمام دلیل را می توانید در تیتر اول آخرین شماره روزنامه کلمه سبز بیابید. شماره ای که هرگز روی دکه نرفت اما تصویر آن ۸ سال است که رمز مشترک و زنجیره همبستگی مردمی است که سکوتشان و قیام و قعود سیاسی شان فریاد می زند تسلیم صحنه آرایی های خطرناک نخواهند شد.
روزنامه کلمه سبز از فردای انتخابات ٨٨ تا روزی که بالاخره خواهد آمد امکان نشر کاغذی ندارد چرا که “آگاهی چشم اسفندیار خودکامگان است” و خودکامگان “کلمه” و “قلم” را خوش ندارند.
ما اما میخواهیم به پیروی از مردم و در کنار مردم حلقه ای از زنجیره آگاهی بخشی آنان به یکدیگر باشیم.
از امروز هفته‌ای سه شماره روی پیشخوان ِ مجازی می آییم. “کلمه سبز” را هم در کنار دیگر روزنامه‌هایی که نیم صفحه ابتدایی آنان را میخوانید و به اشتراک میگذارید پذیرا شوید.
در دورانی که رسانه های دیجیتال گوی سبقت در آگاهی رسانی را از دیگر وسائط اطلاع رسانی ربوده اند با زنده نگه داشتن “کلمه سبز” نشانه کوچک تداوم راه سبز آنان از خرداد ٨٨ تا سحرگاه آزادی خواهد بود. ما تلاش میکنیم در هر شماره بگوییم اگر “کلمه سبز” میرحسین به روی دکه می آمد در چه شمایلی بود. ما از امروز تا روزی که میر محصور را در تحریریه کنار خود ببینیم “تمرین” میکنیم که به صورت وسیرت میرحسین؛ اصلاح طلبی باشیم که به اصول مراجعه می کند؛که مدافع حقوق مردم و سیاست ورزی جامعه محور باشیم؛ انقلابی ای باشیم که خواهان بازگشت به نورانیت ابتدایی آن است؛ که رسانه مستضعفان این مطمئن‌ترین پایگاه برای ارزش‌های برآمده از انقلاب و آماده‌ترین قشر برای اصلاحگری؛ که رسانه مردم باشیم.
ما برای آن روز که میرحسین دوباره به تحریریه بیاید “تمرین” و برنامه ریزی میکنیم چون یقین داریم آنروز خواهد آمد.
مشتاق دستان یاریگر شما هستیم. برای هر شماره در توییتر کلمه با شما مشورت میکنیم.


دریافت نسخه PDF – پی دی اف
دریافت نسخه JPEG – عکس

چنانچه در دریافت فایل مشکل دارید ابتدا بر روی لینک دانلود کلیک راست نمایید و از منوی باز شده گزینه “Save Link as” در مرورگر های فایرفاکس و کروم و “Save as target” در اینترنت اکسپلورر را انتخاب کنید.