تجاوز به اهورای 2ساله در رشت/مادر و ناپدری بازداشت شدند

۲۵ مهر ۱۳۹۶

16 ساعت،45 دقیقه

استان وایر- مرد جوانی در رشت به پسر دو ساله همسرش تجاوز کرد و سپس سرش را به دیوار کوبید و باعث مرگش شد.

سایت محلی گیل نگاه گزارش داده است روز یک شنبه ۲۳ مهرماه این کودک خردسال با خون ریزی از ناحیه دهان، بینی و مقعد به یکی از بیمارستان‌های رشت منتقل می شود اما بعد کودک زجردیده که توان مقاومت در برابر آسیب‌های جسمی وارده را نداشته، جانش را ازدست‌داده است.

بنابراین گزارش، بعد از احضار مادر کودک به دادگاه، او اعلام می‌کند که از همسر دومش که باعث مرگ کودکش شده است شکایتی ندارد. اما به دلیل مرگ کودک، قاضی پدر «اهورا» و ناپدری او را احضار و سپس برای بررسی‌های بیش تر، برای مادر و ناپدری حکم جلب به اتهام قتل عمد صادر کرد.

در این گزارش آمده است از آن جا که موضوع پرونده از کودک‌آزاری به قتل تغییر کرده، شعبه ۱۰۶ جزایی رشت پرونده را به دادسرا ارجاع داده است تا این ماجرای غم‌انگیز دریکی از شعبات این دادسرا بررسی و سپس به دادگاه کیفری استان ارجاع شود.

به نوشته آفتاب، اهورا با مادر و ناپدری خود در محله «لاکانی» رشت زندگی می کرد. مادر اهورا سال گذشته از پدرش طلاق گرفته و با مردی ازدواج کرده بود که حالا با عنوان قاتل او شناخته می شود. ناپدری اهورا که در روز حادثه با این کودک تنها بوده، به او تجاوز می کند. وقتی اهورا از درد و وحشت فریاد می کشد، ناپدری اهورا سر کودک دو ساله را به دیوار می کوبد.

به گفته همسایگان این خانواده، آن‌ها بعد از شنیدن فریادهای اهورا به در خانه می‌روند و با زدن زنگ، درصدد اطلاع از فریادهای دل خراش کودک برمی‌آیند اما پدرخوانده اهورا در را به روی کسی باز نمی کند. کمی بعد آن‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران با شکستن در وارد خانه شده و کودک غرق در خون به بیمارستان منتقل می‌شود.

بنابراین گزارش، روابط عمومی دادگستری گیلان به خزرآنلاین گفته است دادستان رشت جزییات بیش تر این موضوع را سه شنبه 25 مهرماه اعلام خواهد کرد.