یک زمان دروغگو خطاب کردن احمدی نژاد حبس داشت

۶ آذر ۱۳۹۶

کلمه – گروه خبر: 
این سخنان چند روز پیش احمدی نژاد است:
قوه قضاییه تنها قوه‌ای است که نظارتی بر آن نیست، تنها قوه‌ای است که ۳۸ سال است کسی از آن انتقاد نکرده است، شما به محض اینکه یک مقاله بنویسید و از عملکرد قوه قضاییه انتقاد کنید، برای شما احضاریه می‌فرستند.
یک دفعه رفته‌ای زندان خودت ببینی با چشم خودت؟ اگر رفته بودی نمی‌گفتی سوئیت است. هتل اوین به زودی قسمت خودتان می شود.
به خدا من بچه‌‌هام جاسوس نیستند. برادرهام کارچاق‌کن نیستند. زمین‌خوار نیستند. واردکننده انحصاری دارو نیستند. خودم هم در اطراف قم زمین تصرف نکردم، گاوداری درست کنم. پولم هم از پارو بالا نمی‌ره. تابعیت بیگانه هم ندارم، بچه‌هام هم ندارن، برادرهام هم ندارند.
این سخنان روز گذشته دادستان کل کشور است:
آقای محترمی که ۸ سال مدیریت کشور را عهده‌دار بودی و امروز به صورت اپوزوسیون قوه‌قضاییه درآمدی، اگر انتقاد درستی دارید بفرمایید. اینکه جمعی را دور خود جمع کنید و بد و بیراه به قوه بگویید و انواع اهانت ها و جسارت ها و تهمت ها و دروغ را بزنید، راه اصلاح است.؟ کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده دار بوده است؛ خصوصا در چهار سال دوم مدیریتش یک کلکسیونی از قانون‌گریزی و عمل خلاف قانون و عدم ابلاغ قوانین مصوب که بیش از ۴۰ قانون را ابلاغ نکرد و رییس مجلس اعلام کرد، است.
شناسنامه او از مقابله با رهبری مشحون است. قهر کردن و ۱۱ روز خانه نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها؛ چنین آدمی با شناسنامه اینچنینی امروز در عرصه مقابله با قوه‌قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟ دلمان می سوزد؛ والله از بابت نصیحت می‌گویم که این راهش نیست مگر اینکه اهداف دیگری داشته باشند. آقایان منزوی هستند و می خواهند خود را از انزوا در بیاورند.
این سخنان دیروز دادستان تهران است:
هیچ کس منکر برخی مشکلات و نقیصه‌ها در دستگاه قضایی نیست اما این که شخصی که خود مدتی مسؤولیت داشته، به خاطر چند متهم، سعی در شکستن اقتدار دستگاه قضایی نماید، جای تأمل و تأسف دارد.
با این اقدامات سخیف، مردم به تدریج درمی‌یابند که چه کسانی همراه انقلاب و پشتیبان کشورند و چه کسانی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. مردم خدمت‌گزاران خود را به خوبی می‌شناسند و چنین گزافه‌هایی تأثیری بر عزم دستگاه قضایی در مقابله با مفسدان نخواهد داشت.
مجموعه این اظهارات نیاز به توضیح و تفسیر ندارد، فقط کافی است که کمی تاریخ را ورق بزنیم، نه تاریخ خیلی دور بلکه تاریخ همین هشت سال اخیر را. برگردیم به روزهای بهار ۸۸، همان روزهای مناظره، همان روز که میرحسین موسوی گفت این مرد به تلویزیون زل می‌زند و دروغ می‌گوید، برگردیم به خرداد ۸۸، همان روزهایی که مردم فریاد میزدند که رییس جمهور دروغگو نمی‌خواهند، برگردیم به خطبه‌های نماز جمعه و عصبانیت رهبری که چرا رییس جمهور را دروغگو خطاب کرده‌اند، بگردیم به روزهای داغ خرداد و تابستان ۸۸ و جوان‌هایی که کشته شدند، برگردیم به سلول‌های اوین و به فریاد بازجوها، برگردیم به قوه قضاییه و دادستانهایش و احکام بازداشت‍ها و حکم‌های سنگین و … حرف برای گفتن زیاد است و گویاترین سخن‌ها در سخنان احمدی نژاد، منتظری و دولت آبادی مستتر است. فقط از یاد نبریم سه نفر چرا هفت سال است که در حصر هستند و هشت سال این کشور و انقلاب قربانی چه کسی و چه کسانی شدند.