پاسخ پسر ناطق نوری به ضرغامی: مراقب باشید که از الان به نحسی سیزده دچار نشوید

۲۵ بهمن ۱۳۹۶

فرزند علی‌اکبر ناطق‌نوری دیروز به سخنان ضرغامی درباره رخدادهای سال ٨٨ و عملکرد صداوسیما واکنش نشان داده است. رئیس اسبق صداوسیما هفته پیش به جد از عملکردش در ممانعت از حضور ناطق‌نوری و هاشمی رفسنجانی در صداوسیما، برای دفاع از خود، بعد از رخدادهای ٨٨ دفاع کرده بود.
مصطفی ناطق‌نوری به کنایه به عزت‌الله ضرغامی، رئیس اسبق صداوسیما که این روزها شائبه ورودش به انتخابات ریاست‌جمهوری ١۴٠٠ زیاد شنیده می‌شود گفت: به ایشان توصیه می‌کنم اگر هوس خدمت به عنوان رئیس دولت سیزدهم را دارند، مراقب باشند که از الان به نحسی سیزده دچار نشوند.
مصطفی ناطق‌نوری در این رابطه به جماران گفته است: ای کاش جناب آقای ضرغامی، سابقه درخشان‌تری از خود باقی گذاشته بود که اگر چنین می‌شد شاید امروز وجدان آرام‌تری داشت. ایشان فرموده‌اند، دقیقا براساس قانون عمل کرده‌اند، اولا ای کاش روشن می‌کردند دقیقا کدام قانون مراد ایشان بوده است؟! و باید دید که به جز ایشان چه فرد دیگری این مطلب را می‌پذیرد! باوجود درخواست کتبی اینجانب به تاریخ پانزدهم خرداد ٨٨ که هم از طریق فاکس و هم به‌صورت دستی خدمت ایشان تقدیم شد (از طریق گوگل هم این روزها قابل جست‌وجو است) و همچنین تماس‌های مکرر با ایشان و همکارانشان، به هیچ عنوان فرصت پاسخ‌گویی به تهمت‌های آقای احمدی‌نژاد در اختیار ما قرار نگرفت! توقع این بود که به اصل ١٧۵ قانون اساسی احترام می‌گذاشتند. آقایان وظیفه داشتند قانون اساسنامه سازمان صداوسیما، ناظر به حق دفاع از مظلوم را مبنای عمل قرار می‌دادند. انتظار این بود که اصول اخلاقی جامعه را بزرگ بشمارند و اجازه قربانی‌شدن آنها را به کسی ندهند.