نقدی: مشکلات جامعه ربطی به انقلاب ندارد

۲۴ آبان ۱۳۹۷

به گزارش تسنیم، سردار محمد رضا نقدی گفت: انقلاب اسلامی برای استقلال و آزادی مردم ایجاد شد، آیا واقعا استقلال کشور و آزادی مردم دچار خدشه شده است؟

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه تصریح کرد: در رژیم پهلوی روزانه 6 میلیون بشکه نفت با جمعیت 30میلیون نفری کشور به فروش می‌رفت، اغلب مردم ایران در زمان پیش از انقلاب بی‌سواد و 70 درصد در روستاها بودند که گاز، آب آشامیدنی و برق نداشتند. رشوه توسط خاندان پهلوی به صورت علنی و رسمی گرفته می‌شد، فقط شاه پهلوی شخصا 83 کاخ در جای جای جهان داشت، ولی امروز رهبر ایران در چه منزلی زندگی می‌کند.

تصریح کرد: انقلاب، ملت ایران را از 2500 سال زندگی نکبت بار پهلوی آزاد کرد و برای ما اسلام و آزادی را به ارمغان آورده است.

نقدی با تاکید بر اینکه امروز مشکلات جامعه ربطی به انقلاب ندارد، تصریح کرد: اگر امروز آرامش در جامعه وجود دارد به این دلیل است که مردم می‌دانند انتخاب و رأی خودشان بر جامعه حاکم است و ولایت فقیه وظیفه دارد اگر مردم تصمیم و رأیی گرفتند آن را بپذیرد حتی اگر رای آنها بر خلاف نظر ایشان باشد، اما شما کدام دموکراسی را در دنیا سراغ دارید که در اوج قدرت و اقتدار اینگونه پای رای و نظر مردم بایستد.