وکیل کارگران هفت‌تپه از تشکیل دو پرونده اخلال در نظم عمومی و امنیتی برای علی نجاتی خبر داد

۲۲ آذر ۱۳۹۷

با گذشت بیش از ده روز از پایان تجمعات سراسری و عمومی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه، علی نجاتی، از کارگران این شرکت، همچنان در بازداشت به سر می‌برد.
در همین رابطه، فرزانه زیلابی، وکیل کارگران هفت‌تپه با اشاره به وضعیت نجاتی، یکی از این کارگران بازداشتی در گفتگو با امتداد، اظهار داشت:
در خصوص علی نجاتی، رئیس اسبق و عضو سندیکای کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز باوجود آن که در خبرها آمده بود که جهت اجرای محکومیت قبلی جلب شده، اما در پیگیری‌های بعدی، مشخص شد که در بازداشتگاه امنیتی به سر می‌برد.
تاکنون برای وی دو پرونده دیگر با عناوین اتهامی متعدد مطرح شده که “اتهام اخلال در نظم عمومی از طریق هدایت جریان تجمعات و اعتصابات شرکت نیشکر هفت تپه در شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اندیمشک” یکی از این اتهام ها است.
همچنین یک “اتهام امنیتی در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شوش مطرح شده که اکنون به رغم عدم اعلام این عناوین اتهامی به بنده، در حال پیگیری حقوقی وضعیت این پرونده هستم‌.
لازم به ذکر است که وکیل کارگران هفت‌تپه، پیش از این در گفتگو با امتداد، از وضعیت جسمانی و بیماری شدید قلبی نجاتی ابراز نگرانی کرده بود.