برتری تیم های کشتی آزاد ایران برابر حریفان در جام باشگاههای جهان

۲۳ آذر ۱۳۹۷

تیم های بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری در دیدار اول رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان مقابل حریفان به پیروزی رسیدند…

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از صبح پنجشنبه با شرکت هشت تیم داخلی و خارجی در بابل آغاز شد و در جریان مسابقات دور نخست این رقابت ها و در گروه یک تیم بیمه رازی با نتیجه ۹ بر یک از سد تیم اوکراین گذشت و تیم پاس ستارگان ساری نیز با نتیجه ۱۰ بر صفر تیم مجارستان را مغلوب کرد.
بر اساس برنامه این مسابقات تیم پاس ستارگان ساری بعد از ظهر امروز مقابل تیم اوکراین قرار می گیرد و تیم بیمه رازی نیز با تیم مجارستان دیدار می کند. در آخرین دیدار گروه یک این رقابت ها نیز امشب تیم های پاس ستارگان ساری و بیمه رازی بابل به مصاف هم می روند.
در گروه دو این رقابت ها نیز تیم ترکیه با نتیجه ۶ بر ۴ از سد تیم هند گذشت و تیم گرجستان با نتیجه ۹ بر یک مقابل تیم قرقیزستان به پیروزی رسید.
تیم های گرجستان، ترکیه، اوکراین، هند، قرقیزستان و مجارستان به همراه دو تیم بیمه رازی بابل و پاس ستارگان ساری تیم های اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد ایران در سال ۹۷ در این مسابقات شرکت دارند.
به کانال صدای مردم در تلگرام بپیوندید
@sedayemardomdotnet
The post برتری تیم های کشتی آزاد ایران برابر حریفان در جام باشگاههای جهان appeared first on صدای مردم.