یک زن‌کشی دیگر این‌بار در اراک

۵ آبان ۱۳۹۹

استان‌وایر- پایگاه خبری همشهری آنلاین از قتل یک زن به‌دست همسرش در شهر اراک و درپی مشاجره‌ای خانوادگی خبر داده است.

بنابرگزارش منتشر شده این حادثه چهارشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۹ رخ داده و مرد پس از خفه کردن همسرش متواری شده است

سرهنگ «کامیار چهری» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی استان مرکزی درباره جزییات این خبر گفته است: « در روز ۳۰ مهرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از منازل مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله کارآگاهان پلیس مرکزی به محل اعزام شدند.»

 کامیار چهری همچنین گفته است با ردیابی و تحقیقات پلیس سرنخ هایی از متواری شدن متهم به یکی از استان های غربی به دست آمد و پس از بازگشت دوباره متهم به شهرستان اراک، با حضور مأموران، فرد مورد نظر دستگیر شده و به پلیس آگاهی استان مرکزی تحویل داده شده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده مقتول  زنی ۴۱ ساله است و توسط فرزندش در کمد دیواری منزل کشف شده است. متهم به قتل مردی ۳۰ ساله است و در بازجویی‌ها اعتراف کرده از مدتها پیش با مقتول بصورت موقت ازدواج کرده و درگیری او با همسرش بر سر برداشتن تلفن همراهش توسط زن بوده است. او اعتراف کرده به همین علت با همسرش درگیرشده و بر اثر شدت عصبانیت او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است.

در طول ماه‌های گذشته موارد متعددی از زن‌کشی به دلایل مختلف در استان‌های ایران گزارش شده است.

تعدادی از این قتل‌ها به‌دلایل به اصطلاح «ناموسی» و برخی از آن‌ها در حین مشاجرات و کشمکش‌های خانوادگی رخ داده است.

 

📩اگر به اطلاعات تکمیلی درباره این خبر دسترسی دارید، لطفاً با این ایمیل با ما تماس بگیرید: info@irnwire.com

📞اگر می‌خواهید درباره موضوع این خبر با افراد مسوول تماس بگیرید، لطفاً به فهرست مسوولان در سراسر ایران مراجعه کنید: www.ostanwire.com

]]>