سیداحمد خاتمی رسانه های خارجی را فاسق خواند/ ایجاداختلاف بین مسوولان فتنه دشمنان است

۴ اسفند ۱۳۹۱

سیداحمد خاتمی با بیان این‌که «ملت بزرگ ایران اسلامی تنها در چهار دیواری ایران اسلامی نیستند» ادعا کرد: ملت ایران نه تنها در خاورمیانه، بله در مسایل تمام دنیا تاثیرگذار هستند.
این عضو مجلس خبرگان افزود: آن‌ها با اعمال تحریم‌ها می‌خواستند چند نفری در خیابان‌ها دست به تظاهرات بزنند و آن‌ها در رسانه‌های‌شان بگویند چند صد هزار نفری در ایران علیه نظام تظاهرات کرده‌اند و فیلم‌های راهپیمایی‌های میلیونی شما را نشان دهند. این در حالی است که ملت ایران اسلامی با توجه به مشکلات اقتصادی که دشمن برای آن‌ها به وجود آورده هزینه حریت و آزادگی و استادگی خود را می‌دهند و در تظاهرات میلیونی ۲۲ بهمن این مساله را به جهانیان نشان دادند و به امید الهی در انتخابات ریاست جمهوری نیز با شکوه شرکت خواهند کرد.
وی با بیان این‌که «دشمنان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری برنامه‌هایی برای ایجاد فتنه دارند» اظهار کرد: سیاه‌نمایی شرایط کشور و بزرگنمایی مشکلات برای مایوس کردن مردم از نظام اسلامی مهمترین برنامه دشمن است. دشمن باید بداند تنها با یک دولت طرف نیست، بلکه با یک ملت طرف است، خوشبختانه چهارچوب اقتصاد کشور درست است و اگر مشکلاتی به وجود آمده به دلیل تحریم‌های شدید دشمنان است.
خاتمی ایجاد دعوا و میان برخی مسوولان را فتنه دشمن دانست و ادعا کرد: پس از سخنام مهم مقام معظم رهبری در باره مسایل اتقاق افتاده در مجلس و شهر قم هرکسی که این سخنان را فصل الخطاب قرار نداده و به مسایل دامن بزند ضدولایت فقیه است.
وی پخش شایعات دروغین در رسانه‌های وابسته به دشمنان را از جلوه‌های فتنه‌گری آن‌ها دانست و ادامه داد: این رسانه‌ها و سایت‌های وابسته فاسق هستند و مردم باید همیشه به اخبار این رسانه‌ها با نگاه بدبینانه نگاه کرده و اخبار آن‌ها را دروغ پندارند مگر در مسایلی که دروغ نبودن آن ثابت شود.
خاتمی وی تحریف و تخریب جایگاه ولایت فقیه را یکی از مهمترین برنامه‌های دشمنان برای نابودی کشور دانست و ادامه داد: اگر مقام معظم رهبری بارها با صلابت تاکید کرده‌اند که مذاکره با آمریکا کار اشتباهی است به دلیل این است که می‌دانند برخی مشکلات با مذاکره حل نمی‌شود و آمریکا می‌خواهد ایران روبروی او زانو بزند و تسلیم شود.
وی با این ادعا که «تمام مواضع رهبر گرامی همان مواضع حضرت امام است» اضافه کرد: تمام مواضع مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری حاصل کار کلان کارشناسی است که با گذشت زمان حقانیت آن به اثبات رسیده و خواهد رسید.