پاسخ احمد حکیمی پور به اظهارات فرماندار تهران: مجوز کنگره بدهند، بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه

۴ اسفند ۱۳۹۱

دبیرکل حزب اراده ملت ایران به اظهارات اخیر فرماندار تهران مبنی بر اینکه کنگره اصلاح طلبان به دلیل عدم مواجه با استقبال عمومی لغو شده پاسخ داد و گفت: به این کنگره مجوز بدهند بعد ببینند که آیا استقبال می‌شود یا نه؟
احمد حکیمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن اشاره به چرایی طرح این اظهارات تصریح کرد: طرح چنین ادعایی به این دلیل است که افراد می‌خواهند از مسئولیت قانونی خود که دادن مجوز و تامین امنیت است، شانه خالی کنند. اما به نظر من مجوز بدهند بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه؟
وی در خصوص اظهارات اخیر فرماندار تهران مبنی بر اینکه کنگره اصلاح طلبان به دلیل عدم مواجه با استقبال عمومی لغو شده، خاطر نشان ساخت: به این کنگره مجوز بدهند بعد ببینند که آیا استقبال می‌شود یا نه؟
 وی ادامه داد: ایشان در جریان جلسات شورای هماهنگی اصلاحات و نمایندگان وزارت کشور نیستند. بهتر است سوال کنند و ببینند چرا این اتفاق افتاده است؟
 حکیمی‌پور ضمن اشاره به چرایی طرح این اظهارات تصریح کرد: طرح چنین ادعایی به این دلیل است که افراد می‌خواهند از مسئولیت قانونی خود که دادن مجوز و تامین امنیت است، شانه خالی کنند. اما به نظر من مجوز بدهند بعد ببینند که استقبال می‌شود یا نه؟
 وی در پایان افزود: فرماندار تهران بهتر است از مسوولان سوال کنند که جزئیات چیست؟ تا بدانند اشکال از اصلاح طلبان است یا خیر.