اعتراض بسیج دانشجویی به حضور خاتمی در مراسم ختم پدر همسرش

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳

کلمه – گروه خبر: تعدادی از افراد موسوم به بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ظهر امروز در اعتراض به حضور سیدمحمد خاتمی برای گرامی داشت مراسم پدر همسر مرحوم خود، در این دانشگاه، تجمع کردند.
خبرگزاری فارس وابسته به سپاه گزارش داده که این افراد بعد از نماز ظهر و عصر در دانشگاه مسجد الزهرا دانشگاه شهیدبهشتی تجمع کردند.
عصر دیروز مراسمی از طرف رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی و جمعی از اعضای هیئت علمی به دلیل درگذشت پدر همسر رییس جمهور اسبق کشورمان در این دانشکده برگزار شده بود.
حضور سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق کشورمان در دانشگاه شهیدبهشتی برای برگزاری مجلس ختم پدر همسر وی توسط رئیس دانشکده حقوق بود که با اعتراض تعدادی از افراطیون همراه شد.
در ابتدای ورود خاتمی به دانشگاه افرادی که به قصد به هم زدن مراسم آمده بودند با سر دادن شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر سعی بر ممانعت از حضور وی در دانشگاه را داشتند.
براساس این گزارش، در این مراسم جمعی از اساتید و مسئولین دانشگاه شهیدبهشتی از جمله مهرپور رئیس دانشکده حقوق، تهران‌چی رئیس دانشگاه، معاون فرهنگی و جمعی از دیگر معاونین و کارکنان حضور داشتند.