مرگ دردناک یک دختر جوان در تبریز

۳ خرداد ۱۳۹۳

سقوط بلوک بتونی در پیاده رو یکی از خیابان‌های تبریز بر روی دو عابر پیاده موجب جان باختن دختر ۱۶ ساله و شکستن پای پدر میانسالش شد.
به گزارش ایرنا، این حادثه روز جمعه در انتهای خیابان شریعتی تبریز اتفاق افتاد، زمانی که دختر و پدر برای بازسازی دیوارخانه‌شان در حال تهیه ملات بودند. در این حادثه دختر ۱۶ ساله به نام مهناز اکبری جان باخت و پدرش ابراهیم اکبری نیز به علت شکستگی شدید از ناحیه پا و کمر به بیمارستان منتقل شد.
به گفته مهدی شمشیری از شاهدان عینی این حادثه، این بلوک مقابل یکی از مغازه‌های مجاور خانه او گذاشته شده بود که به علت شیب زیاد زمین و جاگذاری نامناسب آن سقوط کرد و باعث مرگ دختر جوان شد. وی همچنین گفت: «بلوک‌های بلند بتونی دیگری در مجاور محل وقوع حادثه قرار دارد که خطر سقوط آن‌ها به علت پوکیدگی بتون‌ها و نامناسب بودن محل استقرار آن‌ها وجود دارد.»
یکی دیگر از شاهدان نیز گفت: «شش ماه است که شهرداری این بلوک‌ها را مقابل در مغازه‌ها قرار داده و استفاده از مغازه و کسب در این مکان را غیرمجاز اعلام کرده است.»
شهرداری تبریز برای جلوگیری از ادامه فعالیت مغازه‌هایی که به تشخیص آن‌ها غیرمجاز یا بدهکار باشند، از بلوک‌های سیمانی بلند و سنگین استفاده می‌کند.
شاهدان عینی و مردم محل با ابراز گلایه از تاخیر در رسیدن اورژانس گفتند آمبولانس حدود ۳۰ دقیقه بعد از وقوع حادثه در محل حاضر و متوفی را منتقل کرد. 
به گفته یکی دیگر از شاهدان عینی پیش از این نیز سقوط یک بلوک دیگر موجب خسارت یک دستگاه خودرو یکی از اهالی محل شده است.


بازی
توقف