ابراز ناامیدی سردار نقدی از توبه سران جنبش سبز: منتظر محاکمه این افراد هستیم

۱۷ خرداد ۱۳۹۳

کلمه – گروه خبر: رئیس سازمان بسیج مستضعفین که در این مدت بارها پیام های هرچند کوتاه اما مشفقانه ی میرحسین و رهنورد و کروبی از داخل حصرهای خانگی و تاثیر آن را بر متن جامعه دیده است، با بیان اینکه از توبه سران جنبش سبز مأیوس شده، گفت: محاکمه سران فتنه همچنان از مطالبات نیروهای ارزشی و جانبازان فتنه و مردم انقلابی ایران است و ما منتظریم که این افراد در محاکم قانونی محاکمه شوند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار نقدی با اشاره به ماجراهای پس از انتخابات ۸۸ این برهه از انقلاب را بسیار مهم و سخت دانست و مدعی شد: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی رودررو و در مقابل ما صف کشید و چشم در چشم رزمندگان می جنگید، اما در فتنه همچنان که از نامش بر می آید دشمن در لباس مردم عامی و در پشت و سر و جنب و مقابل انقلاب حاضر بود و ناجوانمردانه با حمله به مساجد، پایگاه های بسیج، حسینیه ها و در روز عاشورا به دسته های عزاداری عده زیادی از جوانان مخلص و ارزشی ما را مورد حمله قرار داد و سلامتی را از آنها گرفت. جانبازان فتنه بسیار مظلوم واقع شده اند.
در حالی که بیش از سه سال از حبس نخست وزیر دوران دفاع مقدس، رییس اسبق مجلس شورای اسلامی و رییس اسبق دانشگاه الزهرا در حصرخانگی می گذرد و هیچ نهادی مسئولیت آن را به عهده نمی گیرد، رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اظهار فریب خورده بودن بسیاری از تعدی کنندگان و مهاجمان ادعا کرد: سران فتنه نه تنها مدیون امام، شهدا، انقلاب اسلامی، ملت ایران و به خصوص شهدا و جانبازان فتنه هستند بلکه حتی مدیون کشتگان و مجروحین آشوبگر فتنه هم هستند، چرا که با شعارهای دروغین این افراد را فریب دادند و با تحریک احساسات، آنها را به مقابله با نظام واداشتند.
وی که در این مدت بارها پیام های هرچند کوتاه اما مشفقانه از داخل حصرهای خانگی و تاثیر آن را بر متن جامعه دیده است، با اشاره به اینکه از توبه سران جنش سبز مأیوس هستیم، ادامه داد: گرچه این افراد همچنان توبه نکرده اند و از اینکه توفیق توبه راستین نیز نصیب آنها شود مأیوس هستیم، اما از خدا می خواهیم تا همه گمراهان را هدایت کند.
سردار نقدی در انتها گفت: محاکمه سران فتنه همچنان از مطالبات نیروهای ارزشی و جانبازان فتنه و مردم انقلابی ایران است و ما منتظریم که این افراد در محاکم قانونی محاکمه شوند. گرچه قبل از هرمحاکمه ای نفرت و انزجار شدید مردم از سران فتنه، به نوعی عذاب الهی است.
سردار نقدی در حالی از مکنونات قلبی خود که انزجار شدید مردم از سران جنبش سبز است می گوید که تا به حال علیرغم همه تلاش ها هیچ گاه نتوانسته اند جز معدودی سازمان دهی شده، افرادی را برای این امر ترغیب یا تطمیع کنند، بلکه در یک سخنرانی یا برنامه با عکس و شعاری خواسته ی این سردار و همراهانشان را عملی کنند.