برنامه های احیاء امشب در تهران

۲۷ تير ۱۳۹۳

کلمه – گروه خبر: امشب همزمان با شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان، مراسم احیاء در سراسر کشور برگزار خواهد شد. در تهران نیز مراسم های مختلفی با حضور اصلاح طلبان و نواندیشان دینی برقرار است.
به گزارش کلمه، سخنران امشب کانون توحید حجت الاسلام محمدعلی ایازی از استادان نواندیش حوزه و عضو مجمع مدرسین و محققین حوزه علمیه قم است که در مراسمی همراه با قرائت قرآن و مناجات خوانی، به سخنرانی خواهد پرداخت. این برنامه از ساعت ۱۰ شب در کانون توحید واقع در میدان توحید، خیابان پرچم آغاز می شود.
در حسینیه دارالزهراء نیز مراسم احیاء امشب با سخنرانی حجت الاسلام محمد مقدم از اعضای مجمع روحانیون مبارز برگزار خواهد شد. مراسم احیاء نیز توسط حجت الاسلام علی اکبر محتشمی برگزار خواهد شد. برنامه دارالزهرا که در آدرس ولنجک، میدان شهریاری، خ هشترودی، خ کیوان، پلاک ۳ واقع است، از ساعت ۲۲:۳۵ با خواندن دعای جوشن کبیر آغاز می شود.
در حسینیه ارشاد نیز به روال شبهای گذشته، دکتر محمدعلی انصاری سخنرانی خواهد داشت و مراسم احیاء نیز با قرائت دعای جوشن کبیر از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۱:۳۰ بامداد برگزار می شود.
حسینیه فاطمه زهرا (س) واقع در آدرس پیچ شمیران، ابتدای خیابان شریعتی، جنب بانک ملت، پلاک ۴۰ نیز امشب مراسم احیا را با سخنرانی حجت الاسلام محسن رهامی از روحانیون اصلاح طلب برگزار خواهد کرد. این مراسم از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می شود.
برنامه مجمع احیای فضیلت نیز که شب نوزدهم با سخنرانی فرزند شهید بهشتی برگزار شده بود، امشب با سخنرانی دکتر سلیمانی، قرائت دعای جوشن کبیر و مداحی توسط آقای مقدم از ساعت ۲۳ در آدرس چیذر، خیابان شهید برادران سلیمانی، دبیرستان رشد برگزار می شود.
دکتر محمدرضا بهشتی اما امشب در محل بنیاد زینب واقع در آدرس چهارراه فرمانیه، خیابان موحد دانش، اقدسیه، کوی ناز سخنرانی خواهد داشت. شروع برنامه بنیاد زینب (س) از ساعت ۲۲:۳۰ است و مراسم دعا و احیا نیز به روال سالهای گذشته توسط دکتر ناصر مهدوی برقرار است.
آیت الله امجد نیز در مجتمع آموزشی روشنگر واقع در آدرس بزرگراه یادگار امام جنوب، ایوانک غربی، نبش گل افشان سخنرانی خواهد داشت. این برنامه از ساعت ۲۳ با دعای جوشن کبیر آغاز می شود.
برنامه حسینیه بیت الاحزان قاطمه (س) با سخنرانی علیرضا ریاحی نیز از ساعت ۲۳ در آدرس خیابان وحدت اسلامی، بعد از پل ابوسعید، خیابان فرهنگ، کوچه شهید رضوانی، پلاک ۴ برقرار است.
مراسم مسجد قندی واقع در میدان وحدت اسلامی، خیابان شهید فروزش نیز با سخنرانی حجت الاسلام رضایی و مداحی آقای مظفرنژاد برگزار می شود.