کاظم جلالی: برخی مدعیان اصولگرایی از هر ابزار کثیف، غیر اخلاقی و دروغ برای حذف رقیب استفاده می‌کنند

۱۳ شهریور ۱۳۹۳

کلمه – گروه خبر: رئیس فراکسیون رهروان ولایت (نزدیکان علی لاریجانی) در مجلس نهم، با تکذیب خبر منتشر شده در سایت متعلق به علیرضا زاکانی از استیضاح کنندگان وزیر علوم، تصریح کرد: ما اصولگرا هستیم و اتفاقا مشکل ما با بخشی از مدعیان اصولگرایی و بولتن نویسان در همین جاست که آنان با عمل خود نشان می‌دهند که برای اهداف بزرگی چون صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی می‌توان از هرگونه ابزار کثیف، غیراخلاقی و یا حتی بالاترین و نابخشوده‌ترین گناه یعنی دروغ، در جهت حذف و خدشه‌دار کردن رقیب استفاده کرد.
به گزارش کلمه، این نماینده مجلس که خبر سایت جهان نیوز را به داستان سرایی های ذبیح الله منصوری تشبیه کرده، در متنی که در این باره برای رسانه ها ارسال کرده، آورده است: عده‌ای با انحصارگرایی تام و استفاده از ابزارهای خلاف شرع و انصاف و وجدان هر روز درصدد تخطئه دیگرانند و صد افسوس و تاثر و تاسف که همه این رفتارها از عصبانیت ناشی از باختن قافیه گردونه قدرت به نام اصولگرایی و دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی نشات می‌گیرد.
متنی که جلالی متشر کرده، در پاسخ به خبر سایت جهان نیوز متعلق به زاکانی است که مدعی شده بود در لحظات قبل از رای گیری برای استیضاح وزیر علوم، جلالی به لاریجانی گفته که احتمال رأی آوردن استیضاح ۵۰ – ۵۰ است و به همین خاطر لاریجانی سخنانی را در حمایت از فرجی دانا بر زبان می آورد تا استیضاح رای نیاورد.
اما رئیس فراکسیون رهروان ولایت در متنی که منتشر کرده، خاطرنشان می کند که: اگر فیلم‌های مجلس نیز بازبینی شود، مشخص می‌شود که بنده در زمان‌های نزدیک به پایان استیضاح، مراجعه‌ای به جناب آقای دکتر لاریجانی نداشتم.
وی در ادامه نوشته است: نزدیکی آرای موافقین و مخالفین استیضاح، چنان امر روشنی بود که نیازمند فضاسنجی و یا اظهارنظر از طرف بنده نبود زیرا در گفتگوهای نمایندگان اعم از موافق و مخالف، مبهم بودن نتیجه استیضاح و نزدیک بودن آرا به هم مشهود بود.
جلالی تاکید می کند: بر فرض که اینجانب گفتگویی خصوصی و یا به تعبیر عامیانه درگوشی با جناب آقای دکتر لاریجانی داشته‌ام، برادران عزیز متولی سایت جهان نیوز، از کجا و به چه طریقی مضمون این گفتگوی اختصاصی را شنود کرده‌اند؟ آیا در وجود ما دستگاه شنود کار گذاشته‌اند؟
وی در خصوص ادعای دیگر سایت زاکانی مبنی بر مذاکره تلفنی لاریجانی با رئیس جمهور در میانه جلسه استیضاح نیز نوشته است: بی‌تردید تماس تلفنی رییس محترم مجلس با رییس محترم جمهور در روز استیضاح نه تنها کذب محض است، بلکه بر اساس اطلاعات مستند و دقیق، آن دو بزرگوار حتی در روزهای منتهی به استیضاح نیز هیچ‌گونه تماس تلفنی نداشته‌اند و حضوری نیز همدیگر را ندیده‌اند و به تعبیر دقیق‌تر در خصوص موضوع استیضاح هیچ‌گونه گفتگوی حضوری و یا تلفنی بین آن دو صورت نگرفته است.
او خاطرنشان کرده: البته بر خوانندگان تیزهوش پوشیده نیست که در آن لحظات، رییس جمهور محترم در مراسم استقبال مردم شریف اردبیل و یا احیانا در حال سخنرانی برای مردم آن دیار بود.