توصیه محمدحسین کروبی به صادق خرازی: به دنبال سیاه نمایی خواست مردم نباشید

۸ مهر ۱۳۹۳

فرزند ارشد مهدی کروبی با انتشار عکسی از صادق خرازی با مصباح یزدی، به اظهارات وی درباره جنبش سبز و وقایع پس از انتخابات سال ۸۸ واکنش نشان داد.

روزپنج‌شنبه، روزنامه آرمان درمطلبی به اظهارات صادق خرازی درمصاحبه با روزنامه الحیاه اشاره کرده بود که وی درپاسخ به سوالی مبنی بر بازگشت اصلاح‌طلبان(به عرصه سیاسی) پس ازحوادث انتخاباتی سال ۱۳۸۸ گفته بود:«به دلیل پایه‌های فکری، اختلافات سیاسی درایران کم نیست. برخی ازاین چارچوب‌های فکری خارج شدند و برخی دیگرازچارچوب سیاست‌های کشور خارج شدند. برخی در راه خود افراط کردند و بسیاری در باتلاق اتفاقات سال۱۳۸۸ فرو رفتند… بایدازاین اتفاقات درس بگیریم و برای آینده تلاش کنیم. من فکر می‌کنم گزینه درست، عمل کردن در چارچوب سازمان‌های جامعه مدنی است نه گزینه(کف) خیابان.»
محمدحسین کروبی با انتشار یک عکس در فیس بوک خود و با عنوان«توصیه ای به آقای خرازی» نوشت:
«دیدم اقا صادق در مصاحبه ای مدعی اصلاح طلبی شده و به کسانی که دراین پنج سال مصیبت‌های بزرگی را تحمل نمودند، توهین کرده بود. حداقل انتظارازایشان این است که مانند فامیل محترمش آقای حدادعادل که آقا صادق از ایشون به عنوان«کیف بر رییس دفترهمسرشاه» نام می برد، به خط فکری خود وفادار باشد؛ و نیز بهتراست همان‌طور که پیش‌تر با آقای قالیباف فعالیت می کردید، به امور کاسبی و دادوستد خود با شهرداری بپردازید و با اظهارات خلاف واقع و منفعت طلبانه، به دنبال سیاه نمایی خواست و هدف مردم طی پنج سال اخیر نباشید.»