درتماس تلفنی احمدی نژاد با خاتمی چه گذشت؟

۱۸ آبان ۱۳۹۳

عضوبنیاد باران به ایسکا نیوز گفت: اخیرا تلاش‌هایی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس دولت سابق به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص جریان رقیب یعنی اصلاح طلبی صورت گرفته که می توان به نمونه دیدارش با آیت الله سیدحسن خمینی در مرقد بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره داشت.
عضو بنیاد امید ایرانیان درباره دیدارها و ارائه درخواست از سوی احمدی نژاد با برخی شخصیت‌های سیاسی اصلاح طلب برای انتخابات آینده اظهار داشت: وی شخصا و یا با واسطه به برخی چهره‌های اجتماعی و فرهنگی اصلاح طلب تماس گرفته و ازآن‌ها درخواست کرده تا درانتخابات آینده درلیست انتخاباتی وی قرار گیرند.
رسولی گفت: جریان سیاسی اصلاح طلبان و شخصیت‌های شاخص این جریان هم‌چون حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی، عارف و… هوشمندتر از آنند که بازیگر چنین کارگردانی شوند وهیچ‌گاه تلاش های احمدی‌نژاد در زمینه جلب نظرجریان اصلاح‌طلب به سوی خود به سرانجام نخواهد رسید و شاید طیف‌های کوچک، بی نام و نشان و مدعی این جریان سیاسی جذب عناصری با جاذبه‌های مالی- انتخاباتی احمدی نژاد شوند اما استراتژی هم‌گرایی وی با اصلاح طلبان یک سرنوشت منتهی به شکست است.
عضو بنیاد باران به تماس‌های اخیراحمدی‌نژاد با چهره‌های شاخص جریان اصلاح‌طلب اشاره و خاطرنشان کرد: دفتر وی تماسی را با دفتر حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد خاتمی داشته اما هیچ حساسیت و واکنشی نسبت به این تماس‌ها ازطرفین نشان داده نشده است.
اخیرا تلاش‌هایی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس دولت سابق به منظور برقراری ارتباط تلفنی و دیداری با شخصیت‌ها و چهره‌های شاخص جریان رقیب یعنی اصلاح‌طلبی صورت گرفته که می توان به نمونه دیدارش با آیت الله سیدحسن خمینی در مرقد بنیان‌گذارانقلاب اسلامی اشاره داشت.