پیام میرحسین موسوی برای آیت الله صانعی؛ آرزوی سلامتی و طول عمر برای این مرجع تقلید مردمی

۲۲ آبان ۱۳۹۳

کلمه – گروه خبر: میرحسین موسوی،همراه مردم در جنبش سبز برای آیت الله صانعی مرجع تقلید مردمی پیام سلامتی و طول عمر فرستاد. این پیام را میرمحمود موسوی برادر میرحسین موسوی به آیت الله صانعی ابلاغ کرد.
به گزارش کلمه، آیت الله صانعی روز ۲۸ مهر ماه سال جاری به علت عارضه خونریزی معده در بیمارستان رودسر بستری شد و پس از آن به تهران انتقال یافت و در بیمارستان خاتن الانبیا تحت مراقبت قرار گرفت.
در دوران نقاهت او افراد سرشناس سیاسی و فرهنگی زیادی از وی دیدار به عمل آوردند. از جمله کسانی که در همان روزهای اول از این مرجع مردمی دیدار کردند آیت الله هاشمی رفسنجانی و سیدمحمد خاتمی بودند.
در روزهای گذشته، حضرات آیات موسوی تبریزی، موسوی خوئینی ها، تعدادی از اعضاء مجمع روحانیون مبارز ضمن اطلاع از روند درمانی معظم له برای شفای عاجل ایشان دعا کردند.
همچنین تعدادی از خانواده های معظم شهداء و رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و آقایان صادق طباطبائی فرزند حضرت آیت الله العظمی سلطانی (رحمة الله علیه) و میرمحمود موسوی به دیدار او رفته و جویای احوال شدند.
آیت الله صانعی در طول پنج سال گذشته که از اعتراضات مردم به انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ گذشته است همواره ثابت کرده است که در کنار مردم بوده است.
او همچنین جزو کسانی است که بارها از حصر سخن گفته و از مسوولان نظام خواسته است به این ظلم پایان دهند.