۱۵نماینده وزیراطلاعات را به مجلس فراخواندند؛ انتشار گزارش دولت درباره خانه‌های امن سپاه درسحام

۲ آذر ۱۳۹۳


۱۵ نماینده مجلس در واکنش به انتشار گزارش منتسب به دولت حسن روحانی درباره خانه‌های امن سپاه پاسداران، محمود علوی را به مجلس فراخواندند.

به گزارش سحام به نقل از دیگربان، این ۱۵ نماینده ازعلوی سئوال کرده‌اند چگونه گزارش منتسب به روحانی که علیه یکی از نهادهای امنیتی(سپاه) تدوین شده، از رسانه‌های «ضد انقلاب» منتشر شده است؟
امضاء‌کنندگان این سئوال از وزیر اطلاعات خواسته‌اند درباره «صحت» این گزارش اظهار‌نظر کرده و توضیح دهد که چنین گزارشی چگونه دراختیار رسانه‌های «ضد‌انقلاب» قرار گرفته است.
محمود نبویان، جواد کریمی‌قدوسی، الیاس نادران، اسماعیل کوثری، نصرالله پژمان‌فر، مهدی کوچک‌زاده، حبیب آقاجری، حسینعلی حاجی‌دلیگانی، حسین نجابت، محمدمهدی زاهدی، جبارکوچکی‌نژاد، محمد اسماعیل سعیدی، محمدصالح جوکار، سیدمرتضی حسینی و سیدعلی طاهری از امضاء‌کنندگان این سئوال هستند.
هفته گذشته سحام‌نیوز گزارشی از خانه‌های امن سپاه به همراه هویت اداره‌کنندگان آنها منتشر کرده و نوشته بود دراین خانه‌ها برای دولت حسن روحانی «دولت سایه» تشکیل شده است.
وب‌سایت سحام نوشته بود که سپاه پاسداران با تشکیل تیم‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و رسانه‌ای تلاش‌ها برای سرنگونی دولت روحانی را آغاز کرده است.