هتاکی فرمانده سپاه شیراز به رهبران جنبش سبز: موسوی، کروبی و خاتمی غیر قابل تطهیرند

۱۸ آذر ۱۳۹۳

کلمه- گروه خبر:
یکی از فرماندهان سپاه در استان فارس به بهانه سخنرانی هادی غفاری در دانشگاه شیراز و به مناسبت روز ۱۶ آذر، به رهبران جنبش سبز تاخت و به آنها با تندترین الفاظ، هتاکی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه استان فارس،«غلامحسین غیب پرور» فرمانده سپاه فجر درجمع هادیان سیاسی سپاه فجر گفت: میرحسین موسوی، کروبی و خاتمی نجس سیاسی هستند و تطهیر هم نمی شوند مگر این‌که درحضور مردم اظهار پشیمانی کنند!  برخی‌ها مثل علی مطهری دشمن نیستند اما درخط دشمن حرکت می کنند. آقای مطهری ازکسانی حمایت می‌کند که تا مرفق دست‌شان به خیانت به انقلاب و مردم آلوده است. و باید به خیرخواه بودن اظهارات وی شک کرد.
غریب‌پور در حالی از عدم تطهیر  مهندس موسوی و کروبی حرف می‌زند و در مسائل سیاسی دخالت می‌کند که گویا دیگر سفارش امام (ره) به سپاهیان در رابطه با عدم دخالت در امور سیاسی به فراموشی سپرده شده است.
فرمانده سپاه فجر با اشاره به حضور هادی غفاری در روز ۱۶ آذر در شیراز گفت: امروز دیگر شیراز، شیراز دوم خردادی‌ها نیست. هادی غفاری یک مرده سیاسی است و مسئولین سیاسی باید نسبت به حضور این کوتوله سیاسی در شیراز آن هم به نام دانشجو و به کام برخی ها پاسخ‌گو باشند.