جهانگیری: بی‌سابقه‌ترین فسادها رخ داده/ می‌خواهند از برخورد با مفاسد عقب‌نشینی کنیم

۱۳ اسفند ۱۳۹۳

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه برای مبارزه با فساد باید هزینه کرد گفت: در مقابل مسائلی مانند پرونده بابک زنجانی یا باید سکوت کرد و یا پذیرفت که بی سابقه ترین فسادها رخ داده است.
به گزارش خبرگزاری مهر، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد هزینه دارد و باید پای آن ایستاد گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی نباید کمترین تردیدی به خود راه دهیم. معاون اول رئیس جمهور اظهارداشت: وقتی پرونده یک تخلف اقتصادی مطرح می‌شود، عده‌ای سعی می‌کنند با تبلیغات منفی خود موجی در جامعه راه بیندازند تا مسئولین را وادار به عقب نشینی کنند، اما باید توجه داشته باشیم که اگر در مقابل این افراد عقب نشینی کنیم، به نظام جمهوری اسلامی آسیب واردخواهند نمود.
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: وقتی پرونده ای نظیر پرونده بابک زنجانی مطرح می شود، یا باید در مقابل آن سکوت کنیم و یا بپذیریم که بی‌سابقه‌ ترین فسادها رخ داده و با جدیت در مقابل آن بایستیم و حقوق بیت‌ المال را بازپس گیریم.
جهانگیری با اشاره به برخی پرونده های فساد اقتصادی در سال های اخیر خاطرنشان کرد: برخی از این اتفاقات در اثر سهل انگاری و سوء مدیریت رخ داده اما علت بروز این مفاسد هرچه که باشد، باید با آن برخورد کنیم زیرا ما به عنوان مسئولین کشور مسئولیت داریم و باید در برابر مردم پاسخگو باشیم.