"پیشنهادی برای دولت دوم روحانی"

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶

مردم با حضور حماسی و آگاهانه خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نشان دادند که می توانند هر راهی را که بخواهند باز کنند. آنچه امروز اتفاق می افتد نتیجه نهادینه شدن تفکر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در میان اقشار مختلف مردم بود، از نگاه آیت الله هاشمی(ره)، ریاکاری مهم ترین آسیب نظام اسلامی است که اگر درمان نشود هیچ پیشرفت قابل توجهی از اخلاق تا اقتصاد حاصل نخواهد شد و از همین رو پیشنهاد می کنم دولت دوم روحانی با قوی ترین شکل ممکن به جنگ ریاکاری برود.
حفظ و گسترش گفتمان آیت الله هاشمی (ره) "کلید اعتدال" است و اگر می خواهیم دوباره در سال های آینده دچار عوارض افراطی گری و تکرار اشتباهات گذشته نشویم باید ترویج تفکر آیت الله هاشمی را به عنوان یک راهبرد اصلی در دستور کار قرار دهیم و زمینه دستیابی مردم ایران و کشورهای منطقه را به اندیشه های ناب اعتدال اسلامی فراهم نماییم.                      

زبان
Persian (فارسی)

پاراگراف اول: یاسر هاشمی رفسنجانی - پدرم همیشه از خوشحالی مردم، خوشحال می شد و انشاالله زندگی پر رونق و رفاه مردم که آرزوی دیرین پدرم بود در دولت دوم روحانی محقق شود.
ساختار نمایشی: افقی ویژه - به همراه رسانهمطلب مرتبط:  به تفکر"هاشمی" اقتدا کنیمچرا هاشمی از ریاکاری گریزان بود؟مهم ترین بحران انقلاب از نگاه آیت اللهتصویر: دسته بندی: یاداشت میهماننام نویسنده: * یاسر هاشمی رفسنجانی