مشکل حضور زنان و خانواده ها در ورزشگاه موضوع بحث مجلس!!

۱۵ خرداد ۱۳۹۶

خانه ملت
عضو هیات رئیسه کمیسیون فرهنگی از برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها از سوی نمایندگانی از دولت و مجلس خبر داد.

فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مبنی بر توجه بیشتر به ورزش بانوان در دولت دوازدهم، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم باید برای تحقق شعارهای انتخاباتی خود ابتدا موانع ورود بانوان به جایگاه تماشاچیان ورزشگاه‌ها را برطرف کنند چراکه با تزریق شادی و امید در میان آن‌ها رونق ورزش بانوان در دو محور «همگانی» و «قهرمانی» حاصل خواهد شد.
نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسیدگی به ورزش بانوان در تمامی حوزه‌ها جزو مطالبات اصلی فراکسیون زنان مجلس است، افزود: حضور با حجاب تیم بستکتبال بانوان در مسابقات جهانی و برطرف شدن موانع بر سر راه آن‌ها نشان از تلاش دولت برای رونق ورزش بانوان دارد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای حل مشکل حضور زنان و خانواده‌ها در ورزشگاه‌ها از سوی نمایندگانی از دولت و مجلس، توضیح داد: حل این مشکل مبتنی بر برطرف کردن موانع و ایجاد امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، تعبیه ورودی و خروجی مجزا و… است ضمن آنکه با پیگیری وزارت ورزش بسیاری از علما رای به حضور بانوان در ورزشگاه به شرط حفظ عفت عمومی داده‌اند لذا تحقق این مهم به همت و پشتکار بیشتر نیاز دارد.
ذوالقدر معتقد است حضور عاری از تشریفات زنان در هیات رئیسه فدراسیون‌ها با حق رای و انتصاب مدیران بیشتر از میان زنان در عرصه‌های مدیریتی باشگاه‌ها و معاونت‌ها سبب تقویت ورزش، باشگاه‌ها و کسب افتخارات ملی و جهانی زنان می‌شود.