در نقطه دلخواه٬ درس‌های فراموش‌نشدنی جدیدی به تروریست‌ها می‌دهیم

۲۱ خرداد ۱۳۹۶

محمد باقری٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بدنبال حادثه تروریستی در تهران در پیامی اعلام کرد نیروهای مسلح و نهادهای اطلاعاتی و امنیتی ایران٬ «درس‌های فراموش ناشدنی جدیدی به تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنان در نقطه دلخواه خواهند داد.»
آقای باقری به شرکت‌کنندگان {دونالد ترامپ} در «رقص شمشیر اخیر سعودی‌ها» و آنهایی که همچنان «درصدد توطئه‌چینی و طراحی سناریوهای ضدامنیتی» علیه جمهوری اسلامی هستند٬ هشدار داد از «فرجام» تروریست‌های ۱۷ خرداد تهران عبرت بگیرند.
اشاره وی به حمله دو گروه مسلح به مجلس شورای اسلامی و آرامگاه وح‌الله خمینی است که بر اصر آن دست‌کم ۱۷ نفر کشته و ده‌ها تن زخمی شدند.
گزارش‌‌ها حاکی است که همه تروریست‌ها در این حمله کشته شدند و یک زن همدست آنها نیز بازداشت شده است.
باقری با این حال به نوع اقدامات جمهوری اسلامی علیه تروریست‌ها و مکان این اقدامات اشاره‌ای نکرد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در عین حال به «دشمنان» جمهوری اسلامی هشدار داده «از پرورش و تکرار خطا حتی در ذهن و خیال خودداری کنند.»
وی همچنین افزوده که جمهوری اسلامی «حق انتقام از مسببان و عاملان اقدام تروریستی اخیر در تهران» را برای خود «ملحوظ» می‌داند.
سپاه پاسداران نیز پس از حملات اخیر به تهران٬ در بیانیه‌ای به طور تلویحی عربستان سعودی را بدست داشتن در این دو عملیات متهم و اعلام کرد که «انتقام» می‌گیرد.