دانشجویان و نمایندگان برای دیدن کروبی به بیمارستان رفتند

۱۲ مرداد ۱۳۹۶

عده ای از دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای عیادت مهدی کروبی به بیمارستان محل بررسی او رفتند.
به گزارش کلمه این دانشجویان که موفق به ملاقات با مهدی کروبی نشدند با فاطمه کروبی همسر او دیدار کرده و احوال شیخ در حصر را از او پرسیدند.
مهدی کروبی پس از مطلع شدن از حضور دانشجویان در بیمارستان به آنان پیام داد که : نور چشم من بوده، هستید و خواهید بود.
در همین حال،  فاطمه سعیدی، پروانه سلحشوری و طیبه سیاوشی سه نماینده فراکسیون امید تهران برای ملاقات با شیخ مهدی کروبی در بیمارستان حاضر شدند و با همسر وی گفت‌وگو کردند.
به گزارش کلمه در هفته‌ی جاری و به دنبال بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان تعدادی از نماینده‌های مجلس از جمله الیاس حضرتی، غلامرضا حیدری، میرزایی، راستی لاری و صمد شجاعیان نیز به منظور عیادت از مهدی کروبی در بیمارستان حضور پیدا کردند. این نمایندگان مجلس موفق به دیدار با مهدی کروبی نشدند اما با همسر او فاطمه کروبی دیدار کرده و جویای سلامت مهدی کروبی شدند.
در این بین تعدادی از فعلان سیاسی و مدنی چون سیدمصطفی تاجزاده، فخرالسادات محتشمی پور، بهاره هدایت، امین احمدیان و به همراه جمعی از فعالان در بیمارستان حضور یافتند. هرچند آنها نیز موفق به ملاقات با شیخ محصور نشدند اما ماموران امنیتی اعلام کردند که گل‌های آنان را به کروبی می‌رسانند.
همچنین تعداد دیگری از فعالان دانشجویی مدنی و شهروندانی که نگران حال محصورین هستند نیز در شبکه‌های اجتماعی با انتشار عکس اعلام کردند که در بیمارستان حضور یافته اما موفق به ملاقات با رییس مجلس ششم و سوم نشده‌اند.
در روزهای اخیر اخبار متعددی از وخامت حال محصورین منتشر شده که باعث نگرانی بسیاری از مردم شده است. بسیاری در شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر با مخاطب قرار دادن حسن روحانی از او خواسته‌اند تا به وعده انتخاباتی خود عمل کرده و در راستای رفع حصر اقدامات لازم را انجام دهد.