این سکوت، معنای خوبی ندارد!

۱۹ آذر ۱۳۹۶

درمناظرات 88 آقای احمدی نژاد به چه کسانی حمله کرد؟  بعد از پایان دولت های نهم و دهم نیز از فعالیت های این گروه سیاسی این پیام شنیده می شد که می خواهند مخالفت خود را با نظام نشان دهند.  آنها در روند انتخابات اخیر هم این رویه را از خود نشان دادند. او با وجود آنکه به رهبر انقلاب گفته بود در انتخابات نامزد نمی شود به وزارت کشور رفت و نامزد انتخابات شد. بست نشینی آنها هم در حرم حضرت عبدالعظیم در همین راستاست.  
 نظام باید به رفتارهای احمدی نژاد و یارانش رسیدگی کند چرا که  مسئولان برای کسانی که از آنها چنین حرکاتی سر نمی زند محدودیت هایی ایجاد کرده و بعضی از فعالان سیاسی را محاکمه می کند. اما متاسفانه در برابر رفتارهای گروه احمدی نژاد سکوت کرده اند.  
سکوت مسئولان نظام در برابر رفتارهای احمدی نژاد برای مردم معنای خوبی ندارد. وقتی مردم می بینند حرکاتی این چنینی از سوی این افراد سر زده می شود و کسی با آنها کاری ندارد بد بین می شوند و با خود می گویند این ها همه از خودشان هستند. 
منبع: فرآرو

زبان
Persian (فارسی)

پاراگراف اول: مهندس محمّد هاشمی - اگر به  اقدامات آقای احمدی نژاد در 12 سال گذشته نگاه کنیم، رفتار آنها هیچ گاه در در جهت تایید نظام نبوده است. آنها همیشه می خواستند به نوعی خلاف جهت جریان آب شنا کنند. تحقیر بزرگان نظام، علما و مراجع از جمله اقدامات آن ها بوده است.  
ساختار نمایشی: افقی ویژه - به همراه رسانهمطلب مرتبط: باید بابت احمدی نژاد پاسخ بدهند"انحرافی بزرگ" شبیه سقیفه می بینمچه دیر رسیدید به هشدارهای هاشمی!عبرتهای تاریخی از نفوذ جریان انحرافیتصویر: دسته بندی: یاداشت میهماننام نویسنده: * محمد هاشمی