نصایح و تجربیات یک اورولوژیستِ مردان

۱۰ فروردین ۱۳۹۷

من اورولوژیست بیمارستانی در اورلاندوی فلوریدا هستم. در ضمن یکی از متخصصین جراحی رباتیک مجاری ادرار همین بخش هستم. شاید باور نکنید ولی زندگی حرفه ایی من مدام دور و بر آلت مردان می چرخد. هر روز تخم آقایان را معاینه می کنم. اگر بخواهم دقیق باشم روزانه درگیر ترمیم حدود ۲۰ آلت مردانه هستم.
مردان و شکایت های شان گاهی در باره دستشویی رفتن زیاد است یا اصلا نرفتن… اغلب شان از سرپا نبودن آلت شان گله دارند. وقتی در شیفت اورژانس کار می کنم ساعات سریعتر و جالبتر می گذرد. هر بار ماجرا و جراحت جدیدی می بینم نظیر آلت هایی که گلوله خورده اند … ولی اغلب موارد برای عضوهای مردانه ایی است که شکسته شده اند.
خوبی شغلم این است که معمولا خطر مرگ، مریضی را تهدید نمی کند چون آلت تناسلی، مثل قلب یا کلیه یا معده نیست و می تواند اصلا نباشد یا برداشته شود. آلت تناسلی از اعضای بسیار مهم و عزیز مردان است ولی اغلب شان از سر بی توجهی زیاد، کارشان به مطب من ختم می شود.
مردان هنوز با معاینه شان برای سرطان پروستان راحت نیستند و تا حد ممکن از آن فرار می کنند یا به تعویق می اندازند. مردان از بیماری های مقاربت جنسی زیاد نمی ترسند و استفاده از کاندوم را اصلا جدی نمی گیرند
متخصص عضو خصوصی مردان، کارش زیاد راحت نیست چون اغلب بیماران دوست ندارند در باره این عضو بدن شان حرف بزنند. معمولان مردان مراجعه کننده به اورژانس به پرستاران کشیک دروغ می گویند و دلیل آمدن شان به بیمارستان را کوبیدن در ماشین به بدن شان اعلام می کنند …  خوشبختانه تا ارولوژیست را می بینند اعتراف می کنند که مثلا در حین سکس از پشت، مسیر دخول را اشتباه می گیرند و ضربه سختی به آلت شان وارد شده و احتمالا شکسته است.
یک اورولوژیست باید شوخ طبع باشد. باید قادر باشد در همان ثانیه های اول، یخ خجالت و شرم را بشکند. مردان کم حرف و خوددار هستند ولی خوشبختانه وقتی اعتماد کردند نطق شان باز می شود.
بیشترین سئوال مردان در باره اندازه آلت شان است. قضاوت اغلب شان در باره سایز آلت برمی گردد به پورن هایی که دیده اند. من ضمن اعلام عادی و طبیعی بودن اندازه الت شان، به شوخی می گویم که ستاره فیلم پورن نخواهید شد ولی این وضعیت اکثر مردان است.

 
I’m a Urologist, and This Is What It’s Like to Treat Over 20 Penises a Day
https://www.menshealth.com/health/a19547140/urologist-jamin-brahmbhatt-day-in-the-life/