سران قوا درباره لوایح چهارگانه اف ا تی اف هماهنگ هستند

۲۸ مهر ۱۳۹۷

معاون اول رئیس جمهور:با تدبیر رهبری، جلسات هماهنگی قوای سه گانه شکل گرفت و در این جلسات سران قوا و اعضای جلسات در موضوعات روز به تفاهم‌های خوبی دست می‌یابند که یکی از مهمترین آن‌ها لوایح چهارگانه FATF است.

 
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر هماهنگی و همکاری قوای سه گانه برای حل مسائل کشور در شرایط پیچیده و حساس امروز، گفت: با تدبیر مقام معظم رهبری، جلسات هماهنگی قوای سه گانه شکل گرفت و در این جلسات سران قوا و اعضای جلسات در موضوعات روز به تفاهم‌های خوبی دست می‌یابند که یکی از مهمترین آن‌ها لوایح چهارگانه FATF است.
به گزارش جماران؛ دکتر اسحاق جهانگیری عصر پنجشنبه در نشست مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شرایط امروز کشور شرایطی پیچیده، چند وجهی و خطیر است اظهار داشت: داشتن درک درستی از شرایط امروز کشور برای اتخاذ راهکارهای مناسب بسیار می تواند کارساز باشد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به دستاوردهای مختلف جلسات هماهنگی قوای سه گانه گفت: یکی از این دستاوردها لایحه مبارزه با پولشویی بود‌.ایران حتماً باید برای مبارزه با پولشویی اقدام نماید زیرا کارهای نامشروعی مثل قاچاق می تواند با این پول‌‌ها انجام شود که به اقتصاد کشور آسیب بزند‌.این اتفاقی ناخوشایند است که گاهی در این کشور بعضا صدها میلیارد تومان پول جابجا می شود و ما کمترین اشرافی بر این مساله نداریم‌. وی همچنین با اشاره به قانون مقابله با تامین مالی تروریسم افزود: ایران یکی از کشورهایی است که بیشترین آسیب را از تروریسم متحمل شده و اگر ما این قانون را تصویب نکنیم ممکن است تامین مالی برخی گروه‌‌های تروریستی نظیر داعش از طریق منابع مالی کشور انجام شود‌.
دکتر جهانگیری افزود: لوایح چهارگانه FATF دو بار در شورای عالی هماهنگی اقتصادی قوای سه گانه به تصویب رسید چرا که از ضرورت‌‌های اصلی کشور است و خوشبختانه هماهنگی قابل قبولی در این مقوله وجود داشته است‌…
فشرده گزارش همدلی
 
به کانال صدای مردم در تلگرام بپیوندید
@sedayemardomdotnet
The post سران قوا درباره لوایح چهارگانه اف ا تی اف هماهنگ هستند appeared first on صدای مردم: صلح٬ آزادی٬ عدالت اجتماعی.