علی شمس الهی «اینم یه جورشه» را منتشر کرد

۸ آذر ۱۳۹۷

موسیقی ما – علی شمس الهی جدیدترین اثر خود را در قالب موزیک ویدئو و تک آهنگ منتشر کرد.
به گزارش «موسیقی ما»، علی شمس الهی جدیدترین اثر خود به نام «اینم یه جورشه» را با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی و تنظیم میلاد ترابی تولید کرده است و عماد طغرایی نیز آهنگساز این اثر است.  علی شمس الهی پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «رویای تازه» اقدام به انتشار تک آهنگ های جدید خود نمود و اجراهای زیادی را در شمال کشور و دیگر شهرستانها روی صحنه برد.
جدیدترین تک آهنگ و موزیک ویدئوی علی شمس الهی «اینم یه جورشه» در حالی منتشر شده است که این خواننده در تدارک برگزاری کنسرت در تهران است و به زودی اخبار و اطلاعات اجرای این هنرمند در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.
علی شمس الهی موزیک ویدئوی جدید خود را به کارگردانی «بهار ایروانی» تولید کرده است.
در ادامه می توانید تک آهنگ و موزیک ویدئوی این اثر را در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» ببینید و دانلود کنید.روتیتر: جدیدترین اثر خواننده پاپمنبع: سایت «موسیقی ما»عکس اصلی مطلب: عکس های ضمیمه خبر: دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: + دانلود موزیک ویدئو و تم آهنگ جدید این خواننده
موسیقی ما – علی شمس الهی جدیدترین اثر خود را در قالب موزیک ویدئو و تک آهنگ منتشر کرد. به گزارش «موسیقی ما»، علی شمس الهی جدیدترین اثر خود به نام «اینم یه جورشه» را با ترانه ای از مهرزاد امیرخانی و تنظیم میلاد ترابی تولید کرده است و عماد طغرایی نیز آهنگساز این اثر است. علی شمس الهی پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود به نام «رویای تازه» اقدام به انتشار تک آهنگ های جدید خود نمود و...