بهروز قهاری و یارانش سرود صلح می‌نوازند

۲۰ آذر ۱۳۹۷

موسیقی ما - گروه کوبه‌ای «هوران»، سیزدهم دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری به همراه 40 نفر نوازنده سازهای کوبه‌ای  و 18 نفر کرال به همراهی نوازندگان سازهای سنتی قطعاتی از بهروز قهاری و  محمد رضا بداغی را بر روی اشعار مولانا و عطار اجرا می‌کنند.
هدف گروه هوران از برگزاری این کنسرت‌ها،‌ نگاه کوبه‌ای و صحبت با پوست و چوب بوده است، که از این میان می‌توان به قطعه «سرود صلح» که ندای صلح و آرامش در جهان که با تمامی سازهای کوبه‌ای  ایرانی و جهانی سخن می‌گوید، اشاره کرد. قطعه «دریای عشق» هم با زبان کوبه‌ای، حس و  حالات عاشقانه را باز گو می‌کند.
گروه «هوران» به سرپرستی بهروز قهاری از سال ۸۲ فعالیت خود را با محوریت دف نوازی آغاز کرده است. این گروه در سال ۸۳ با تغییرات سازی در زمره گروه‌های کوبه‌ای قرار گرفت و فعالیت جدید خود را دنبال کرد و در ادامه مسیر با خوانندگانی چون امین هدایتی ، کوروش تهامی و  میلاد رضا همکاری داشته است.
تهيه كننده كنسرت آموزشگاه موسيقى بداهه (علی حیدری و بهروز قهارى ) و مديران برگزار كننده اجرا آقاى مجيد فلاح پور  و آيدا اميرى مقدم هستند.
علاقه‌مندان این کنسرت می‌توانند به سایت «ایران کنسرت» مراجعه کنند.
 روتیتر:  سازهای کوبه‌ای در سالن اندیشه به صدا در می‌آیند عکس اصلی مطلب: دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: موسیقی ما - گروه کوبه‌ای «هوران»، سیزدهم دی ماه در تالار اندیشه حوزه هنری به همراه 40 نفر نوازنده سازهای کوبه‌ای  و 18 نفر کرال به همراهی نوازندگان سازهای سنتی قطعاتی از بهروز قهاری و  محمد رضا بداغی را بر روی اشعار مولانا و عطار اجرا می‌کنند.