«کوئینتت تهران» آثار آستور پیاتزولا را اجرا می‌کند

۲۴ آذر ۱۳۹۷

موسیقی ما - گروه «کوئینتت تهران» با همراهی عمارت روبرو، آثار «آستور پیاتزولا»، آهنگساز و نوازنده آرژانتینی را در تالار وحدت اجرا می‌کند.
 
گروه «کوئینتت تهران» قرار است ساخته‌های «پیاتزولا» آهنگساز و نوازنده آرژانتینی را اول دی‌ماه سال جاری در تالار وحدت اجرا کند. ساخته‌های این نوازنده اغلب از موسیقی جز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است.
 
در این برنامه سروش صادقی با نوازندگی پیانو، مهرداد مهدی با نوازندگی آکاردئون، علیرضا چهره قانی با ویولن، محمدرضا جبار کنترباس و فرزان فلک دهی با ساز گیتار الکتریک گروه را همراهی می‌کنند.
 
برنامه موسیقیایی مذکور اول دی ماه جاری رأس ساعت 21:30 در تالار وحدت اجرا می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت «ایران کنسرت» برای تهیه بلیت اقدام کنند.روتیتر: به همت «عمارت روبرو» در تالار وحدتمنبع: اختصاصی موسیقی مانویسنده:

برچسب ها:

عکس اصلی مطلب: دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: موسیقی ما - گروه «کوئینتت تهران» با همراهی عمارت روبرو، آثار «آستور پیاتزولا»، آهنگساز و نوازنده آرژانتینی را در تالار وحدت اجرا می‌کند. گروه «کوئینتت تهران» قرار است ساخته‌های «پیاتزولا» آهنگساز و نوازنده آرژانتینی را اول دی‌ماه سال جاری در تالار وحدت اجرا کند. ساخته‌های این نوازنده اغلب از موسیقی جز و کلاسیک تأثیر گرفته و موسیقی تانگو را دگرگون کرده است. در این برنامه سروش صادقی با نوازندگی پیانو، مهرداد مهدی با نوازندگی آکاردئون، علیرضا چهره قانی با ویولن، محمدرضا جبار کنترباس و فرزان فلک‌دهی با ساز گیتار الکتریک...