یکی از ده تالار برتر اپرای جهان، کارگاه تولید ماسک شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

موسیقی ما- تالار اپرای «کولون» واقع در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین کارگاه بزرگ خود را در راستای کمک به کارکنان حوزه سلامت این کشور به تولید ماسک اختصاص داده است و بیش از ۵۰ داوطلب که پیش‌تر به عنوان عوامل پشت صحنه این تالار فعالیت می‌کردند، اکنون مشغول ساخت ماسک‌هایی با لوگو تالار اپرای «کولون» هستند.

سالن تئاتر کولون (Teatro Colon) در شهر بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین واقع شده و ساخت آن در سال 1908 پایان یافت. در طراحی این سالن معماران زیادی مشارکت داشته‌اند و از همین روی در «کولون» آمیزه‌ای از سبک‌های متنوع معماری سالنی اروپایی مشاهده شود. در این اپراخانه برجسته، آهنگسازان و خوانندگان زیادی هنرنمایی کرده‌اند.

به این ترتیب تمامی اجراها و تورهای این سالن به حالت تعلیق درآمده است. اغلب مراکز عمومی آرژانتین از از تاریخ بیستم مارس تعطیل شده‌اند.

تاکنون بیش از سه‌هزار مبتلا و ۱۶۷ مورد مرگ در اثر ابتلا به ویروس  «کرونا» در این کشور گزارش شده است.
 روتیتر: در پی شیوع ویروس کرونا در آرژانتین عکس اصلی مطلب: عکس های ضمیمه خبر: دسته بندی مطلب:

خلاصه مطلب: تالار اپرای «کولون» واقع در بوینس آیرس، پایتخت آرژانتین کارگاه بزرگ خود را در راستای کمک به کارکنان حوزه سلامت این کشور به تولید ماسک اختصاص داده است و بیش از ۵۰ داوطلب که پیش‌تر به عنوان عوامل پشت صحنه این تالار فعالیت می‌کردند، اکنون مشغول ساخت ماسک‌هایی با لوگو تالار اپرای «کولون» هستند.