عضو متواری شورای شهر پرند بازداشت شد

۱۴ فروردین ۱۴۰۰

استان‌وایر - «محمدرضا قویدل»، رئیس دادگستری رباط کریم از دستگیری و معرفی تمامی ۵ عضو سابق شورای شهر پرند به زندان خبر داد. این افراد در پرونده‌‌ای مشترک به اتهام ارتشا،  اختلاس و تصرف اموال بیت المال به ۵ سال حبس محکوم شده اند.

به گزارش مهر، رئیس دادگستری رباط‌کریم روز شنبه ۱۴فروردین۱۴۰۰، گفت که یک عضو متواری شورای شهر پرند با همراهی «اداره اطلاعات» بازداشت و تمامی ۵ عضو جهت تحمل مجازات قانونی راهی زندان شدند.

 او از مسئولان خواسته است ضمن حمایت از اقدامات دادستان از هرگونه اظهار نظر و گمانه زنی تا قبل از صدور حکم قطعی خودداری کنند.

پیش از این در مرداد ۱۳۹۷، چهار عضو شورای شهر پرند به اتهام «اختلاس» و درباره پرونده فساد مالی شهرداری پرند بازداشت شده بودند.

«حسن نوروزی»، نماینده مردم رباط‌کریم، پرند و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در آن تاریخ گفته بود اختلاسی میلیاردی در شهرداری پرند صورت گرفته است: «یکی از کارمندان شهرداری پرند مبالغی از منابع شهرداری را به حساب شخصی برخی از افراد (اعضای شورای شهر پرند) واریز کرده است.»

در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۹، دادستانی رباط کریم اعلام کرد، پرونده ۵ عضو شورای شهر پرند پس از برگزاری دادگاه تجدیدنظر بررسی و حکم آن‌ها صادر شد. این پنج عضو به‌همراه یکی از کارمندان شهرداری و یک خانم در بحث ارتشا، اختلاس و تصرف اموال بیت‌المال به ۵ سال حبس و انفصال از خدمت و جریمه مالی محکوم شده بودند.

📩اگر به اطلاعات تکمیلی درباره این خبر دسترسی دارید، لطفاً با این ایمیل با ما تماس بگیرید: info@iranwire.com

📞اگر می‌خواهید درباره موضوع این خبر با افراد مسوول تماس بگیرید، لطفاً به فهرست مسوولان در سراسر ایران مراجعه کنید: www.ostanwire.com

]]>