سریال نیسان آبی قسمت ۱۸

۲۸ بهمن ۱۴۰۰

در قسمت ۱۸ سریال نیسان آبی چه اتفاقاتی افتاد؟
با قایم شدن جمشید در کمد، آتوسا برادرش را بالاخره به حمام فرستاد و خواست جمشید را فراری بدهد که میهمان رسید. به دنبال برادرش امید دوستانش که می‌خواستند بروند شمال حالا کیک و گل خریدند و به خانه آمده‌اند تا سورپرایزش کنند.
ستاری به خانه آمده که زری، همسر جامشید با او تماس می‌گیرد. به دنبال جمشید است و آتوسا هم جواب نمی‌دهد. با پایان میهمانی تولد، دوستان امید بیرون می‌روند. امید، برابر آتوسا می‌رود بخوابد که ستاری دم در خانه آتوسا آمده است.
ستاری آمده درباره جمشید به آتوسا هشدار بدهد. و البته بعد از چند دقیقه، جمشید را هم غافلگیر می‌کند.
ممدرضا هم با نیسان به استانبول رسید.
در مسجد، جمشید بی‌منظور می‌پرسد که ستاری، شما دست زن بی‌پناه را نگرفته‌اید؟ جا خوردن ستاری نشان می‌دهد که او هم نقطه ضعفی دارد.
جمشید هم عازم ترکیه است. اول با جهان خداحافظی می‌کند بعد به سراغ جمشید هاشم‌پور می‌رود. جمشید هاشم‌پور پیگیر فیلمنامه است. هنوز خبری نشده است.
جمشید با آتوسا در فرودگاه است برای رفتن به استانبول که قاسم‌پور ممنوع الخروج است. همزمان کامبوزیا پیامک دریافت کرده که باید برود دادگاه.
جمشید به سراغ »برادر« می‌رود. او می‌خواهد بداند ترکیه چه خبر است و قرار است چه کار کند؟ عاطفه درگیر شماره تلفنی است که با او به صورت مزاحمتی تماس می‌گیرد.
در فرودگاه، آتوسا و جمشید منتظر پروازند که عباس کله پز هم می‌خواهد برود آنجا خانه بخرد.
آتوسا و جمشید می‌خواهند نام همدیگر را به نام دیگری سیو کنند. در نهایت به جلال و جمیله می‌رسند.
یک دختر ترک با شوهر عاطفه، سعید، در ارتباط است. حدس عاطفه درست بوده است. از اون پول گرفته اخاذی می‌کند. به خاطر سایت شرط‌بندی. حالا دختر ترکیه‌ای، شرطی برای او دارد. در صورتی که این کار را برایش بکند دیگر سراغش نمی‌آید و عکسها و فیلمها را جلوی او آتش می‌زند. از او می‌خواهد که کاری درباره مازیار، مازیار پشمالو انجام دهد.
کامبوزیا از طریق مرز زمینی و قاچاقی می‌خواهد به ترکیه برود. همان مسیری که در ابتدای ماجرا، آریا هم طی کرده بود. به خانه که می‌روند تصمیم می‌گیرند زن‌ها یک خانه و مردها یک خانه بمانند.
کامبوزیا از لب مرز به پدرش، رضا تماس می‌گیرد.
همزمان سعید و پدر زنش، جمشید، در حال صحبت پنهانی با اسم‌های مستعار هستند.
زری به پری می‌گوید که به آتوسا یک مقدار مشکوکم. یواشکی با جمیله حرف می‌زنه ولی هرکاری کردم شماره جمیله رضایی را به من نداد. پری می‌گوید که جمیله رضایی دو سال پیش در جاده تصادف کردند فوت کرده‌اند.
برای اطلاع از آنچه در قسمت بعد رخ می‌دهد ویدئوی پیشنهادی را که در بالای ویدئو و همینطور در توضیحات لینک شده است ببینید.
The post سریال نیسان آبی قسمت ۱۸ appeared first on Pendar.