به طور موازی با دنیای تنهای مرد روبرو میشویم و روایتی از مرگ مادر، درست پس از تولد فرزند را میبینیم. آنوقت با مردی تنها شده طرفیم که گمان میکنند او برای بزرگ کردن فرزندش، ناپخته و نابالغ است.
فیلم، به مناسبت روز پدر عرضه شده اما تماشای آن برای زیر ۱۳ سالهها چندان مناسب نیست. ادبیات رک و پوست کنده، واژههای ضمخت و ناپاکیزهاش میتواند تماشای آن را برای کودکان نامناسب کند.
محصول، یک تم انگیزشی دارد که خب در هالیوود چیز عجیبی نیست. حضور بازیگر طنز آن، در نقشی غیر طنز و جدی، عدهای از مخاطبا نرا از همان روز اول شوکه کرده. چه آنهایی که میگویند فیلم را غیر قابل باور کرده
که تعدادشان کم است و چه آنهایی که حضور کوین هارت را که پیشتر در سلبریتی گیم فیس، دِدونورز، نایت اسکول و ریل هازبندز دیدهایم،
اینجا نقطه قوت آن میدانند که لااقل در آیامدیبی تعدادشان بیشتر از دسته اول است. به خاطر همین هم رتبه فیلم در همین روز اول به ۶/۸ رسیده است.
فیلم را پائول ویتز ساخته، کسی که پیش از این گراندما و موزارت در جنگل را از او دیدهایم.
پدر بودن، اولین محصول اختصاصی نتفلیکس تولید کلمبیا پیکچرز است. پس عجیب نیست که سونی موزیک هم یک پای ماجرا باشد.
نوشته فیلم سینمایی فادر هود — پدر بودن اولین بار در پندار. پدیدار شد.
فیلم سینمایی فادر هود — پدر بودن
۳۰ فروردین ۱۴۰۱