جمهوری اسلامی؛ با دعای بوکوحرام می‌توان از این برهه گذر کرد!

۸ اسفند ۱۴۰۱

تروریست‌های داعشی‌ و طالبان وطنی که مدارس دخترانه ایران را با گاز سمی هدف قرار می‌دهند!

بهارنیوز در مطلبی نوشت: بالاخره یک مقام رسمی زبانش باز شد و رسما اعلام کرد مسمومیت دختران دانش آموزان کار عمدی افرادی بوده است که دوست داشتند تمام مدارس دخترانه تعطیل شود.

شرمتان باد! این چه جور اعلامی است برای خبری که چنین جنایت عظیمی را در خود دارد؟! چرا می‌گویید "افرادی" و نامشان نمی‌برید؟! لابد این افراد معلوم شده‌اند که شما رسما اعلام می‌کنید.

اگر معلوم شده‌اند چرا نام و نشانی از آنها نمی‌برید؟! به کجا وصل می‌شوند این داعش‌های وطنی که به جای ذکر اسمشان می‌گویید "افرادی"!

چگونه است که به سرعتی باور نکردنی آن زن بیچاره را با چشم کبود در جلو تلویزیون می‌نشانید تا اعتراف و اظهار ندامت کند؟ آن دختر ورزشکار و آن خانم مهندس چگونه بی‌درنگ در صفحه اینستاگرامش از جرم‌ ناکرده‌اش تبری جست؟! ولی اینجا جنایتکارانی که قصد جان صدها نفر را کرده‌اند باید نامشان "افرادی" باشد؟! آیا اینگونه می‌خواهید اعتماد بازسازی کنید؟!

بوکوحرام و هزاره‌گرا

فاضل میبدی درباره مسمومیت های سریالی دانش‌آموزان دختر در شهرهای قم و بروجرد گفته است: گروهی موسوم به «هزاره‌گرا» پشتِ مسمومیت‌های سریالی مدارس است. مرکز ثقل این جریان در قم و اصفهان است ; عمدی بودن این ماجرا واقعیت دارد.

وی گفت: این گروه و تفکر معتقد است که دختران نباید درس بخوانند یا نهایتاً باید تا سوم دبستان درس بخوانند.

محمدعلی ابطحی هم در واکنش به تأیید وزارت بهداشت مبنی‌ بر مسمومیت عمدی دانش‌آموزان دختر نوشت: بوکو حرام هم از راه رسید.

برای حل مشکلات کشور در خلوت اشک بریزید

در همین حال آخوند کاظم صدیقی، امام جمعه تهران گفته: برای حل مشکلات کشور در خلوت اشک بریزید. با دعا می‌توان از این برهه هم به خوبی گذر کرد.

صدیقی با ادعای این‌که «دشمن» در جریان اعتراضات سراسری «تلاش بسیاری برای صدمه‌زدن به ایران اسلامی کرد، گفت: اکنون درگیر جنگ اقتصادی هستیم که سخت‌تر از جنگ نظامی است و البته جنگ فرهنگی باز سخت‌تر از جنگ اقتصادی است، اما با دعا می‌توان از این برهه هم به خوبی گذر کرد.

امام جمعه تهران همچنین برای رسیدن به سعادت گفت باید از ولی امر حضرت آقا تبعیت داشته باشیم. اگر مسئولان گذشته ما غربگرا نبودند، مشکلات کنونی را نداشتیم.