اعتراف آخوند حکومتی: آبروی جمهوری اسلامی در همه دنیا رفت

۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سرکرده سپاه تروریستی پاسداران گفته: نظام در عرصه انباشتگی همزمان تهدیدات و مخاطرات در جهان به‌سر می‌برد.

پاسدار سلامی با اشاره به شعار فراگیر مرگ بر خامنه‌ای در جریان اعتراضات آن را هجوم به‌ قاعدهٔ اصلی و قائمة نظام یعنی رهبر توصیف کرد و گفت: این تهاجم سنگین به‌مرکز ثقل و نقطهٔ مرکزی نظام کاری است که دشمن هرگز از آن دریغ نکرد.

سرکردهٔ سپاه پاسداران گفت: امروز همهٔ آرایش ممکن سیاسی، نظامی، اقتصادی، فرهنگی، رسانه‌ ای، اطلاعاتی و عملیاتی دشمن در حداکثر ظرفیت ممکن برای مواجهه با نظام بسیج شده است.

پاسدار سلامی گفت: تمامی بحران های نظام اکنون با هم در یک نقطهٔ تمرکز شکل گرفته‌اند و در حال عمل (علیه نظام) هستند و این یک واقعیت واضح و آشکار است.

همزمان آخوند نکونام امام جمعه خامنه‌ای در شهر کرد در نشست با اصناف گفت: دشمن الآن می‌خواهد چهره ولی‌فقیه را یک جور دیگه نشان بدهد دشمن می‌خواهد چهره ولی‌فقیه را خشن نشان بدهد دیکتاتور نشان بدهد دنیا محور نشان بدهد ظالم نشان بدهد...

وی افزود: همین چند ماه اخیر یکی اون فتنه اغتشاشات که یک مسأله واهی را برجسته کردند مردم را تحریک کردند انداختند به جان انقلاب یکسری مشکلاتی را ایجاد کردند کلی به مملکت آسیب زدند آبروی انقلاب را در دنیا مخدوش کردند.

دنیا با چهره واقعی جمهوری اسلامی آشنا شد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم در مصاحبه با تلویزیون ایران‌اینترنشنال گفت: در نتیجه اعتراضات باورنکردنی و شجاعانه جوانان و حتی کودکان ایرانی همه جهان متوجه شده اند که جمهوری اسلامی دشمن مردم ایران و قطعا دشمن مردم اسرائیل و همچنین دشمن مردم آزادی‌خواه سراسر جهان است.

او افزود: طبیعت واقعی این رژیم برای دنیا برملا شده است. حالا تمام دنیا متوجه این موضوع شده و این تغییر عظیم به خاطر مردم شجاع ایران رخ داده است که چهره واقعی آن‌ها [رژیم] را برملا کرده‌اند. دنیا متوجه شده‌ یک رژیم تروریستی و مستبد بر ملت خلاق و توانایی حاکم شده که وارث یک تمدن بزرگ‌اند. مردمی که من ایمان دارم بار دیگر و پس از آزادی، تمدن بزرگ خود را خواهند ساخت اما حالا گرفتار این اراذل و اوباش شده‌اند. این اراذل و اوباش اسلام‌گرای افراطی که حالا چهره‌شان برای همه برملا شده است.