نوه امام: برخوردهایی که با موسوی، رهنورد و کروبی می شود قطعا محکوم، ضد اخلاقی و ضد اسلامی است

۳ اسفند ۱۳۹۱

نوه امام ضمن محکوم کردن حصر خانگی  زهرا رهنورد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی و برخوردهایی که با آنها می شود، از این برخورد حاکمیت به عنوان اقدامی ضد اخلاقی و ضد اسلامی یاد کرده است.
نعیمه اشراقی، نوه ی امام خمینی با تاکید بر اینکه برخوردهایی که با جناب مهندس موسوی، خانم دکتر رهنورد و جناب آقای کروبی می شود قطعا محکوم، ضد اخلاقی و ضد اسلامی است، گفته است: اگر اتهامی به آنها وارد است باید بیایند در دادگاه صالحه و با برخورداری از حقوق قانونی، حق داشتن وکیل و حق اظهار نظر، به این اتهامات رسیدگی شود.
او که با سایت روزآنلاین گفت و گو می کرد، افزود: اگر اتهامات منجر به صدور حکم شود، حکم اجرا شود اما چنین برخوردی کاملا ضد اخلاقی و ضداسلامی است ولی متاسفانه دارد اتفاق می افتد و به قول فرزندان شان، آدم ربایی است.
نوه امام در مورد پیگیری رفع حصر رهبران جنبش سبز و خانم رهنورد از سوی خانواده امام گفته است: ما به شدت از این مساله متاثریم ولی موضوع آقای موسوی و آقای کروبی و خانم رهنورد موضوعی نیست که خانواده امام بتوانند تلاش مثمر ثمری داشته باشند.
او اضافه می کند: اینکه خانواده امام همیشه حامی آنها بوده اند کاملا واضح است؛ اما این موضوع در سطح ملی مطرح است و موضوع کوچکی نیست که تلاش های خانواده امام تاثیرگذار باشد و خانواده امام بتوانند کاری از دست شان بر بیاید. ما فقط می توانیم دعا کنیم.