پیام تسلیت خانواده های زندانیان سیاسی به مناسبت درگذشت مادر شهید رامین رمضانی

۳ اسفند ۱۳۹۱

جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی درگذشت مادر شهید رامین رمضانی را تسلیت گفتند.
به گزارش نوروز در این پیام تسلیت آمده است: “خدای بزرگ! اینک مادری مهربان را از میان مادران شهدا گلچین کرده به نزد خود خوانده ای که در تمام دوران هجرت فرزندش به دنیای خوبان و پاکان، درد را چون گوهری دُردانه در وجود خویش نهان کرد و به تو پناه آورد که بهترین پناه گاهی و آن گاه که گرامی همسرش، پدرشهید رامین رمضانی را تنها به جرم شاهد بودن، به بند کشیدند باز هم سکوت کرد و صبوری و نام تو را از زبان فروننهاد.”
گفتنی است شهید رامین رمضانی در روز ۲۵ خرداد ۸۸ در جریان راهپیمایی مسالمت آمیز مردم، از پایگاه بسیج هدف شلیک گلوله قرار گرفت و شهید شد. پدر شهید رامین رمضانی در آذرماه ۱۳۸۹ بر سر مزار فرزند ۲۲ ساله اش بازداشت شد و از آن زمان برای مدت حدود یک ماه و نیم در بازداشت بود، تا آنکه در نهایت در ۲۱ دی ماه با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد. دادگاه وی در تاریخ بیست و سوم فروردین برگزار شد و قاضی مقیسه او را به سه سال حبس محکوم کرد.
متن کامل پیام تسلیت خانواده های زندانیان سیاسی در پی می آید:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
پروردگارا شاهد باش که ما بندگان درد کشیده ات چگونه با صبوری همه آزمایش ها و امتحان های تو را مورد استقبال قرار می دهیم.
پرورگارا شاهد باش که بندگان یاغی و طغیان گرت خانه های گرم ما را ویران می خواهند و دل های گرم ما را یخ زده و رنجور می پسندند و دست های ناپاکشان گل وجود نازنین ترین فرزندان ایران عزیز را از شاخه چیده و با دل های سنگشان بی تفاوت از این جان کاه ترین حوادث تاریخ مظالم بشری گذشتند و اجازه سوگواری هم به خانواده های آنان ندادند که مبادا ناله های محزونشان دل سنگ را آب کند و نام زیبای حقیقت را بر آن حک نماید. خدای بزرگ! اینک مادری مهربان را از میان مادران شهدا گلچین کرده به نزد خود خوانده ای که در تمام دوران هجرت فرزندش به دنیای خوبان و پاکان، درد را چون گوهری دُردانه در وجود خویش نهان کرد و به تو پناه آورد که بهترین پناه گاهی و آن گاه که گرامی همسرش، پدرشهید رامین رمضانی را تنها به جرم شاهد بودن، به بند کشیدند باز هم سکوت کرد و صبوری و نام تو را از زبان فروننهاد.
شنیدیم که هم زمان با درگذشت این مادر شهید، آقای رمضانی را هم برای اجرای حکم سه ساله اش احضار کرده اند و خشمگین شدیم همراه خشم خدایی تو که بندگانت را تا روز موعود مهلت داده ای و ناظر اعمالشان هستی و ثبت کننده ذره ذره اعمال نیک و بدی که در آن روز جزا خواهد یافت. خدایا تو شاهد باش که خانواده های مظلوم شهدا و آسیب دیدگان کودتای ۸۸، دردشان را نزد تو می آورند و درمان از غیر تو نمی خواهند. به مقام کبریایی خودت این دردها را پایان و این همه گره های کور را درمان و همه مشکلات جامعه ما را سامان ببخش.
ای خدای مهربان! روح خواهر عزیز ما زهرا مختار زاده را در روضه رضوانت آرام ببخش و دل های داغدار و رنجور ما را نیز آرام ببخش و دل های همه بازماندگان این عزیز به ویژه همسر داغ دیده اش را آرام ببخش به حق عزت و بزرگی ات ای شفا دهنده دل ها و درمان کننده همه دردها.
جمعی از خانواده های زندانیان سیاسی
بهمن ماه ۹۱