ارتباط دریافت کارت هدیه های میلیونی از مرتضوی با سخنرانی محبوب! ترین چهره دانشگاه ها در نماز جمعه

۱۴ آذر ۱۳۹۲

در حالی که ۴ ماه از پایان کار دولت سابق می گذرد، ستاد نماز جمعه تهران سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران را به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو، به کامران دانشجو، وزیر سابق علوم سپرده که اکنون تنها عضو هیات علمی دانشگاه علم و صنعت است و به دلیل عملکرد مشعشع! خود در دوران وزارت علوم، شاید کمتر کسی به اندازه او در میان استادان دانشگاه ها و دانشجویان محبوب! و مورد عشق و علاقه! باشد و نه جزو شاخص ترین اساتید است و نه جزء برجسته ترین فعالان دانشجویی.
به گزارش “آینده”، ظاهرا برخی هنوز تصور می کنند دولت احمدی نژاد بر سر کار است و اگرچه مردم نظر مخالفی دارند، این گروه تا جایی که دستشان می رسد، به دنبال القای آنند که هنوز هیچ چیز عوض نشده است!
جالب آن که امروز خبر رسید جناب آقای یدالله شیرمردی، رییس ستاد نماز جمعه تهران ۱۰ میلیون تومان کارت هدیه از سعید مرتضوی، رییس پاکدست! سابق تامین اجتماعی و متهم جنایات کهریزک دریافت کرده که علت دریافت این مبلغ معلوم نیست.
بند ۱۱ از قسمت کمک ها در این گزارش به این شرح است:
آقای شیرمردی، ستاد نماز جمعه تهران یکصد میلیون ریال کارت هدیه (تأییدیه ۹۲/۳/۱۷)
اما در حالی که تریبون پیش از خطبه های نمازجمعه تهران، به جایگاه انحصاری افراطیون تبدیل شده و در اختیار چهره هایی چون حمید روحانی، صدرالدین شریعتی و کامران دانشجو قرار می گیرد، پرسش از جناب «یدالله شیرمردی»، رئیس ستاد نماز جمعه تهران، باید پرسید این نحو فعالیت غیر معمول با دریافت هدایای میلیونی از چهره های مالی حامی جریان افراط نظیر مرتضوی نیز مرتبط است؟
آیا جناب شیرمردی که طبق گزارش تحقیق و تفحص خانه ملت، تنها یک هفته قبل از انتخابات ۱۰ میلیون تومان از تشکیلات مرتضوی گرفته، از خدمات چهره های دیگر نیز بهره مند شده است؟
به نظر می رسد اگر انتشار گزارشهایی نظیر آنچه در تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی منتشر شد، بخشی از دلایل ارادت عمیق و همچنان ادامه دار برخی افراطیون به باند احمدی نژاد مشخص شود.